Project – Paviljoen ‘De Oogst van Groningen’
Lokaal & Lekker mocht in opdracht van Marketing Groningen een paviljoen ter promotie van Groningen als culinaire provincie uitwerken en logistiek organiseren. Het paviljoen ‘De Oogst van Groningen’ stond op de Landleven fair in Arnhem en op de LC Nazomerfair in Oentjerk (najaar 2011). Bezoekers van de fair konden kennis maken met Groningse producten, hapjes proeven producten kopen, en informatie over toerisme in Groningen meenemen. De producten waren afkomstig van o.a. Landgoud, Oldehoofster kaasboerderij, Kleikracht, Bakkerij Peters, Landgoed Bleyendael en De Kleinste Soepfabriek. Tijdens de 2 fairs hebben in totaal 5000 bezoekers het paviljoen bezocht. Een geslaagd project, mede dankzij de samenwerking met G2K (vormgeving) en Smaak van het Noorden (catering).
Marketing Groningen heeft het project online een vervolg gegeven via de website www.oogstvangroningen.nl
In opdracht van en samenwerking met: